Söndag

I fredags var det en av de roligaste kvällarna på hur länge som helst.
Åkte hem till Karlssons runt sex på kvällen. Det var kalas för Rita eftersom hon fyller år nu på tisdag. Det var dock bara familjen, Johanna och jag :)

Vi åt skit god mat och efterrätten var ooowh, mega god.
Maten får fem av fem toasters.

Vi började spela spel vid halv nio-nio. Det första var så det kan låta. Jag och Johanna var i ett lag och vi ja, förlorade ganska stort. Två av våra spelpjäser fick inte ens gå ett enda steg ;(    När Jim åkte till bahnhof vid tio skulle jag åkt med för att bli hemskjutsad till Filip, men han hade missat bussen så jag stannade hos Karlsson. Vi spelade med andra ord, och jag och Johanna förlorade igen. HAHA, men kul hade vi allt ;D   Blev en ny runda med andra ord och då fick jag var med Kenth och då vann vi näästan! Vid tolv blev det poker. Jag är så sjukt dålig på det! Satt uppe till tre men jag kom iallafall inte sist :D  Sov där och mamma hämtade mig vid halv ett i lördes.

Mamma plågade mig med att tvinga mig följa med till storköpet. Jag hatar det stället.
Spelade match, vinst med 2-1 mot Södradahl.
Hem och käkade sen åkte jag och Maria till Östra vid nio.
Var någon 'fest' haha, tog slut efter en kvart. Följde med Jim till Ricki och Maria gick till Bure.
Hade trevlans och vid tolv fick Jim följa mig hem till Wilmer.
Blev hämtade vid typ ett.

Imorse vaknade jag i helvetet.

hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback