Söndag

Min helg blev underbar.

I fredags blev det ivaj med tjejerna. Käkade dock tacos med Petra och Z här hemma först.
tack för kvällen tjejer <3

Igår åkte jag och kollade fotbolls cup i Ljungbyhed. Jim, kenth och Pof spelade :)
Dock blev stidsvig femma av sex :P

Åkte hem till fillefill vid fem. Spelade som vanligt gh. Sen kollade vi nån skräckfilm. Han försökte lura i mig att det var action, trög som han är. Blev hämtade av Rita och hon skjutsade hem oss, jim och nicky till Eddie som hade fest.
Hade riktigt kul och det var en lyckad kväll :)
Skulle sovit hos Eddie efter¨som han bor typ skit långt borta men Erik körde hem mig till Jim och tur var det.

Idag hade jag och jim värsta fighten. Ooovanligt.
Fast han vinner hela tiden för han fuskar ;(
Sen kollade vi film och sååent.
Åkte hem därifrån vid fem.
 
Engströms var här och käkade mat.
De kom hem igår de jävlarna, fast Matte var brunast och matilda hade några jävla flätor i håret som hon trodde att jag helt missat bara för jag inte kommenterat dem -.-

neeej, nu ska jag duscha.

pusshaaaj


stå för vad du tänker,

stå för vad du säger,

säg vad du vill,

säg bara aldrig någonting du inte menar.


För när världen snurrar som en jordglob av plast,

är det bara att inse att vi kan inte stanna den,

vi kan bara snurra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback