lalala

well, alexandra tar sig i kragen och skriver något, men det blir kanske inget vettigt.

klockan är nu prick halv sju.
jag borde egentligen inte sitta här för jag har en massa att göra med rummet,
men vem ska säga till mig?

jag målade om mitt rum igår, och idag målade jag grejs på väggen, galet värre.
men det har tagit sin tid och med min förändrade tidsplanering hinner jag inte ner till träningen.
lite dåligt för jag är sugen på att träna.
så tänker ni 'men strunta i datorn då?'  men vet ni vad, då hade ni inte kunnat slösa er dyrbara tid på att läsa en massa skit som jag skriver, just därför. (och för att jag har ont i min rygg så orkar inte stå)

en annan sak är att jag gillar snön, alla klagar men vafan, det är snö.
drömde om att jag sov i en iglo också, underbart!

absolut inget vettigt att säga alls, så nu ska jag ställa rätt mina möbler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback