bulgarien

Inatt åker vi, jag och min syster.
Det ska bli skönt och otroligt roligt. Längesen jag såg fram emot något såhär mycket. Längesen jag ville komma så långt ifrån mitt hem. Från allt som har med trygghet att göra. Känner att jag behöver tid för mig själv, där endast det är jag som räknas. Jag, jag och jag. Tid att tänka, att få unna mig något gott. Egentid. Stänga av världen för min egen skull. Ser fram emot det. 

helgen har varit riktigt skoj, speciellt i fredes :) och på tal om i fredes, grattis till alla studenter! imorgon börjar jag jobba på dagis och jag lär trivas! :D en annan sak är ju att det bara är en vecka kvar till min födelsedag nu!
 

---

sagor för barnen som är som du,
om en tunnel vid ljusets slut.
jag är din vän och vi lär oss av varann,
det är ett av skälen.
ge dom ett finger och värm min hand
i ett iskallt Ikea-land.
du är min vän och vi lär oss av varann.
bara ett av skälen.

så snurra min jord igen,
radion spelar vår sång.
stockholm ligger öde och världen håller andan.
snurra min jord igen,
för allt vi drömde en gång.
allt som du gör blir till pärlor på min panna,
vilken färg har själen, älskling?


Kommentarer
Postat av: Gabbi

kommer sakna er till max!!!

<3

2011-08-27 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback