Precious Love

Ibland tänker jag för mycket, alldeles för mycket.
Inte för att jag är en värsting tänkare eller sjukt smart.
Jag bara tänker mycket.

Just nu sitter jag på mitt otroligt tråkiga jobb och har inte en aning om hur min framtid ser ut.
Jag har en bild om hur jag vill att den ska se ut, men man kan aldrig bestämma allt när man är blott 19 år.

Jag har en pojkvän sen 2 (läs 3) år tillbaka, 1 1/2 år om man ska räkna "datum", vilket han inte har en aning om när det är. Fast vad spelar det för roll? Hade han vetat om det hade jag bara blvit sur när han glömt bort det, haha whaaat? Vilken tjej säger så? Jo hon som lever som en gift kvinna i celibat. Kanske inte riktigt.

I min framtid vill jag ha Jim, giftemål, barn, en fet villa och ett najs jobb som jag trivs med och tycker är kul. Den där jobb-biten ska jag bara komma på först själv.

Vill bara växa upp snabbt när jag ser alla som flyttar ihop och får barn. Jag vill med ha det där.
Inte nu, men sen.
Innan 25. 
Jag hoppas Jim vill det med, förhoppningsvis. 
(eller så dumpar han mig när jag är 24, barnlös, huslös, manlös) nääääe tror inte de va.
Han tycker om mig. Han borde iallafall göra det eftersom han dras med mig. 

 Tycker lite synd om honom med alla mina planer, han ska ju tydligen bo själv först hade han tänkt. (hade han tänkt) nog. Jag vill flytta idag om jag hade kunnat, och då vill jag ju fan inte bo själv. Trög kille ibland.

Vilken framtid. En stor fet grötit röra.

Vi kan ju iallafall dra slutsatsen att jag idag bor hemma, har pojkvän och har ett jobb.
Det är iallafall ett jobb, som alla vuxna kloka människor säger.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback