alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, jag gillar denna dagen! jag älskar kärlek och det är såå mysigt med en kärleksdag!
Inte för att jim bryr sig så värst mycket om speciella dagar, men jag hoppas han lyckats komma på något idag som jag uppskattar! jag kan knappt vänta :)

Jag har faktikst fixat paket till honom, hoppas han tycker om det bara! fast det tror jag nog :)


Idag ska jag även presentera mig själv, haha! som om de som läser min blogg inte redan känner mig. 
iallafall, Dag 01 - Presentera mig själv

Jag heter Alexandra. Lovisa Alexandra Ingvarsdotter Andersson.
Jag fyller år den 22 juni, vilket för mig är världens viktigaste dag!
Jag är oftast glad, förutom när jag är trött. Jag går på teknikprogrammet i Klippan, dåligt val. Mina intressen är Jim och ja, Jim. Nej men jag har världens bästa tjejkompisar! Dem får man aldrig glömma! Jag är även gudmor/fadder till min systers pojke. Han är också bäst. Jag älskar nyckelpigor och pannkakor men hatar smörgåstårta och mörker. Sen så vet jag inte mer, jo, jag är 18 år och tycker om katter. 

Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du heter ingvarsdotter ;) inte invarsdotter :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback