dagen efter alla hjärtans dag

jag har en så söt pojkvän!
Självklart var han ute i sista sekund så allt var slut i affärerna, så jag fick ett "grattis på födelsedagen" kort, hahah!  Dock hade han kämpat med värsta gulliga texten och en ask choklad! Han vet allt hur han gör mig glad :) ♥

Jag bakade värsta kladdkaketårtan igår! knappt bra flickvän jag är ;)
bild kommer in någon annan dag när jag orkar.
Sen fick han ett supersött örngott och choklad :)

Kvällen bestod sen av att spela lego batman, snart har vi varvat det med! haha, nööördar.
Men det blev en bra alla hjärtans dag med mitt hjärtegull!

Idag är det dag två på den där skiten, 
Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek var Joakim Jörlenmark! Vi har känt varandra sen vi var bebisar! När vi var små var vi jätte kära och -95, -96 något giftade vi oss under min trappa :) Jag hade värsta snygga turtels tröjan och han pappas bruna gamla skjorta! Sen brukade vi pussas också. Vi stod uppe på en stol och ALLA var tvugna att hålla för ögonen! haha, måste varit hur sött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback