friday night

äntligen fredagkväll, längtat hela veckan! Jobbet är avklarat och nu har jag äntligen lov! Efter jobb körde jag till Laröd för att plocka upp Elias och Vicki. Vi åkte hem och jag fick äntligen lite mat i magen!

Kollat lite tv nu ikväll bara och tagit det lugnt. Är så trött så jag vill dö lite. Längtar tills jag ska gå och lägga mig!

Nattade även elias innan, han ville verkligen inte sova så han skrek sig trött och sen somnade han, haha! kändes inte som vicki gjorde så stor insats direkt när hon drog hit thour istället för att ta hand om ett skrikande barn ;)

nej nu får jag göra de där dagarna

Dag 11 - Mina syskon
Jag har fyra storasystrar, Viktoria, Gabriella, Magdalena och Karolina.
Viktoria bor i Halmstad med sin katt Kexet. Vicki har en tendens att vakna tidigt på morgonen och det är sjukt jobbigt för då brukar hon hoppa på mig. (tur att hon inte är hemma så ofta längre ;) ) Hon är dessutom väldigt bra på att inte tänka praktiskt, utan det får bli som det blir.
Gabriella bor i Laröd med sin sambo, Elias och Leon. Gabbe har en tendens att somna framför tvn vid åtta på kvällen en lördag. Hon är även vår familjs Mulle Meck, om man bortser från pappa. Jag tror att jag själv är mest lik Gabbe, på alla sätt. När jag ser henne ser jag mig själv.
Magdalena bor i Mörarp med sin sambo, hund, katter och massa kossor. Hon har alltid varit en jävel att rita och sjunga. Hon tar livet som det kommer och det är skönt att det faktikst finns människor som henne.
Karolina bor på min egen gata med sin man och Matilda och snart kommer det en liten till där. Karro har alltid varit som en mamma för mig och även för Vicki. När jag var liten var jag hemma hos henne hur mycket som helst och åt upp deras mat.

Dag 12 - I min handväska
I min väska brukar jag ha en massa skit. I det lilla facket har jag nässpray, tottar, klämmor, ipren och ofta en bilnyckel. I det stora har jag en almanacka , pennskrin, nycklar, onödiga papper, servetter och sånt skit.

poooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback