it's friday i'm inlove

5 minuter kvar på rasten så tänkte skriva lite gulliga saker här..

Igår var ag helt död när jag kom hem. Rita sa till mig att jag måste dricka MYCKET när jag sitter framför en dator i flera timmar. Får lyda henne kanske.

Innan jag åkte hem till Jim igår så kom mamma hem från storan med ett par leggings till till mig, loooove her. Behöver verkligen leggings! hatar jeans, värsta som finns. Måste dock köpa ett par nya. haha
dubbelmoral.

Gjorde ingen sån dag igår, så ska försöka hinna göra båda två ikväll.
Får se hur mycket jag hinner av det, ska ju passa min bästa kille ikväll! myyyys!! ♥

Vickan kommer också hem till Sverige idag, så ska luncha med henne, Gabbe och Elias sen :)
Undrar om det blir ikea, hahah!

Nej nu ska jag börja jobba igen.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback