Deppi

Tja tjaaaaa!!
gud vad glatt det lät.

Trött som faaaan idag! verkligen som fan.
9 veckor kvar till studenten. NIO. sjukt.  Blir fan depp av de med.
Måste klara matte d, fysik b och konstruktion b. BLÄ.
Men jag ska klara det. Verkligen måste det.

Så nu tänkte jag skriva upp lite mål så jag skäms när jag gör tvärt emot.

  • G i matte D
  • G i fysik B
  • G i konstruktion
  • Bli nyttig
  • Bli några kilon lättare. Sådär 5-7 (!!!) till studenten
  • Se ljuset i allt
  • Sluta ligga och dra mig när jag faktiskt kan lägga tiden på träning

Haha herreguuud. Jag klarar det, lätt :)
POOOOOSITIV!
Den sista var ju lite kul, gjorde eeeexakt det idag, men ska iväg om en timme på body pump!

Får dock bli bättre än så, ta tag i det på riktigt!
Nog om sånt trams prat.

Nu ska jag ta och göra absolut ingenting innan jag ska iväg!
eller jo, måla mina naglar!
puuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback