tralalaaa

hmmm, 21:56

Jag har lite panik inför lalandia. jag beställer och beställer en MASSA bikinis, men fan inte helt nöjd någongång :( Hoppas verkligen att min svarta bikini kommer sitta som en smäck! HM har fått in lite nya, men fan inte någon 110% snygg. blir depp. VAD SKA JAG TA MIG TILL? gaaaah...

några tips på snygga?


En annan sak är att jag och mina latis vänner köpt gymkort idag! haha..
Nu ska vi få tjuuuusiga kroppar inför student och BEACH 2011!! haha dog lite själv inom mig när jag nyss skrev det. Vi är typ världens lataste. Chips och dippa är mer vi, men nu jäävlar ;)

Börjar även bli liiite brun, gillar de super myyycket! jag är fan vitare än vitast vinter tid..

Nej, dags att tänka över mina bikini bekymmer!
nattiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback