tizdag

tänkte sticka in med ett snabbt litet inlägg innan jag ska hoppa in i duschen.

jag har nytt jobb, nya arbetstider och en ny pojkvän.
okej det sista är inte sant. jag har samma som jag haft sen 700 år f.k :)
men resten är sant.
jag har nytt jobb, visstidsanställd. alltså jobbar när det behövs. bra betalt :)))))))))
rygg och fötter tar dock stryk, men vafan, pengar gör mig lycklig!!!!

jim gå däremot hemma, slöööööfock!!!!

har ni någonsin fått höra att er pojkvän offrat matcher (fotboll på tv asså) när han umgåts med dig?
hahaha, den kommentaren fick jag för nån dag sen.
"Men asså, jag har offrat TVÅ matcher för att umgås med dig, det säger ju rätt mycket om att jag vill vara här!" haha dör när jag tänker på det, han mäter mig med fotboll. det är en sport jag inte ens förstår!

herreminje.

NEJ NU SKA JAG DUSCHA

posseee
                                             awwwww min söta kille o jaaaaaag
                          
                                                                jimme ♥ annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback