Some summer would be nice.

Jag har inte ord som kan beskriva mig just nu. Inte ett enda.
Jag skulle gärna vilja ha det så som det var förr, men med ett par ändringar.
Eller så som jag har det nu med ett par ändringar.
Det blir aldrig helt perfekt.
När en sak tillsist blir bra, då skiter sig något annat.
Så är det för mig. Men jag tror att det är så för alla.

Jag vet att alla vill förstå sig på, lyssna och
ge svar till de som ligger närmst hjärtat.
Men tyvärr, en del saker kommer ni
varken förstå eller kunna ge svar på. 
Hur mycket ni än vill, så kommer de personerna
du älskar alltid att dölja något för dig. 
Saker du inte begriper dig på kommer
personen aldrig att berätta för dig
för det skulle bara röra till en massa i ditt eget liv.
Se det inte som att du hålls utanför personens
liv när du vet att den älskar dig. 
Se det mer som att du inte kan få reda på allt i världen.

hemligheter, det har vi alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback