det är natten som gör dagen ljus,

Gott folk, idag är det måndag! trevligt trevligt!
Idag har jag jätte mega bauta ont i ryggen. Ni som vet, eller möjligen såg det, vet att jag har
skit ont i ryggen sen matchen igår. Jag blev typ fettad mitt på planen.
Men jag lever, so be happy!

Träning idag med damerna. Jag hoppas jag kan skjuta iallafall. Får ju hoppas.

Just nu spelas Can't help falling in love med the king, Elvis Presley.
Nej nu tog den slut, så nu är det My heart will go on med Celine Dion, du vet den
från titanic. Så fin. Nej nu bytar jag ;D
Forever young. I love that song!


It's so hard to get old without a cause.

I don't want to perish like a fading horse.
Youth is like diamonds in the sun.

And diamonds are forever.

---

Jag tycker faktiskt att vi är snygga!
142952-20
ida und ich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback