Don't let the stars get you down

Say goodbye to the world you thought you lived in



10 dagar sen jag skrev senast. förlåt men jag har haft annat för mig.

Datorn känns inte så viktig ibland. Iallafall inte att skriva blogg.

Dagarna rullar på, en del är bra, en del är sämre.
Roliga dagar
och jobbiga dagar.
Det vänder rätt fort.

En del förstår inte riktigt hur det är, hur det verkligen känns att förlora någon.
För mig var det första gången och det är jobbigt. 
Jag vill bara att ni ska förstå att alla dagar orkar jag inte vara glad, skratta eller
säga torra skämt. Jag kan faktiskt må dåligt jag också. Även fast att jag inte visar det öppet.

Idag spelade damerna mot tanterna ^^ rätt kul ;D
igår var det ekebo och jag säger bara en sak; skoskav!
Var där med flickorna, kulit värre ;D

I fredes köpte jag skor,
dessa ↓   och

image70
dem :)
image69

Nej nu får det vara bra för idag :)

Ha det nice!

Two o'clock in the morning
Something's on my mind
Can't get no rest
Keep walking around
If I pretend that nothing ever went wrong
I can get to my sleep
I can think that we just carried on

http://aneex.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback