skolan.


Just nu sitter jag i skolan,  har rast till halv tre. 
datorerna i skolan suger. Man kan inte göra ett skit på dem. Inte ens youtube funkar.
Det suger.
Så nu loggade jag in på min blogg istället.

Just nu kör martin in i en vägg hela tiden, as kul ;D
Och just nu puttar linus in honom i en dator ;D
Róligare klass får man leta efter ^^

Imorgon ska jag nog eller antagligen passa simon, min systers kompis barn, han är så söt!

I helgen är det DM.  Upp tidigt. varken daliis eller rebecca i mål, så jag vene hur dte kommer gå, men vi får kämpa :)    



http://aneex.bilddagboken.se/


nu sitter jag här igen.
Pluggade tyska innan. Nu kan jag ALLA 0 glosor ^^
gick ovanligt snabbt udag att göra dem ;D
Jag börjar väl bli smart!

Rätt jobbig dag idag, men det känns som ingen förstår, även om de försöker. 

Nej nu fåre vara bra! 



ida&emii, jag älskar er så himla mycket! 

image68image64
                                     minnen med er glömmer man aldrig,
142952-37142952-33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback