a drop in the ocean

Idag har det varit världens sämsta fredag.
Jag har egentligen inte ett skit att säga,
men jag ska försöka att sammanfatta min vecka,
iallafall lite.

I tisdags så blev min astma cp på gympan.

Jag sprang typ 200 meter, och sen gick det inte att andas.

Jag hatar det verkligen. 

Pga det så kunde jag inte heller träna i tisdags.

Det sög extremt för det känns som jag gått upp 110 kilo på senaste veckan.

Ah, det får fan snart vara slut på allt små ätande.
Inte för att jag vet hur jag ska klara det.


I onsdags så tog jag bussen till Ä-holm vid halv 4.

Gick till Karro på sjukhuset eftersom hon slutar halv 5.

Sen åkte vi till Maxi och jag framkallade ett kort på mamma

till hennes födelsedagspresent.


Igår den 24 var det mammas födelsedag.

Men hon var sjuk så det var väl sådär.


Jag gick hem från skolan igår, eftersom jag sträckte ryggen i onsdags.

Hade så sjukt ont så det var inte sant.


På kvällen stack jag in till Klippan för att kolla lite när

Emelie och några till spelade fotboll.

Ahlberg var också där så jag snackade med henne.


Idag har det varit skit. Helt jävla skit.

Allt är upp och ner,

och jag vill verkligen inte ha det såhär.

Ska kanske till Ange ikväll, får se hur mitt humör är.

ciao !


jag saknar att prata med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback