Östra

Det blev en sjukt kul kväll/natt/morgon hos Chrisse-boy.

Hände en del mindre bra saker men det får man ta.
Under tiden som allt hände satt jag och snackade engelska
med Sean och Bolli, fråga mig inte varför.
Sen spelade jag och Bolli med andra ord, haha, det var väl ganska kul ;D

Sov inte ett dugg inatt, alla snackade och jag fortsatte spela det där spelet med Bolli,
vi satte igång en Harry Potter film, som ingen kollade på, och sen lite remixande.
Typ alla somnade förutom jag, Lillan och Bolli så Lillan bestämde sig för att
väcka de andra, vilket inte var det bästa hon kunde gjort.
Somnade vis typ 5-6 något och vaknade 10 över 7.
Så en 1-1½ timmes sömn som inte gav så mycket,

Vid nio halv tio bestämde vi oss för att vi skulle gå till Burger King i Mölletofta,
så det gjorde vi.  En bra bit att gå men vi nådde vårt mål ;D

Åkte hem vid 1 från Stidsvig med Nilsson och Petra, och nu är jag mega trött.

Orkar inte berätta så mycket mer men ja,
det blev en great kväll trots allt :)

Idag ska jag annars bara städa mitt rum och sen sooova.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback