Fredag

Inte skrivit på hela veckan, inte haft lust eller ork. Hänt jävla massa, dock mest negativt.

Måndes mådde jag skit, men jag åkte tillsist hem till jim iallafall.

tisdes mådde jag skit igen så jag var hemma från skolan.

onsdags var sådär, var iaf i Ä-holm och klippte mig lite.
Måste dock berätta att jag kom till ä-holm vid tre och hade klipptid halv fyra, så jag tänkte att jag skulle gå i några affärer en stund. Första affären jag gick in i var Intersport.  Jag hade musik i öronen eftersom jag hatar att gå ensam. Hörde inte ett skit men en liten tjej tittade konstigt på mig när jag gick in. Gick och kollade på klubborna, så kommer en expedit fram. 'Ursäkta, hallå ursäkta?' står han och säger ett tag. När jag väl reagerar så tar jag ut pluggarna helt och han fortsätter 'När du gick in började larmet pipa' WTF, chockad som jag blev så jag bara 'Jaha? men jag gick ju in?' 'Ja men du kanske har varit inne i en annan affär innan' Chockad som jag är förklarar jag att jag precis kom med bussen. Han bara 'Okej, men vi kan se om det är något i din väska som det kanske kan vara, jag avmagnitiserar den.' Jag ge honom väskan och jag testar att gå ut. Det piper igen. Han ser fundersam ut och säger 'Hmm, du har en didriksson jacka, när har du köpt den?' Kändes som han verkligen trodde själv att jag snott den men jag svarar honom 'För några månader sen och jag brukar faktikst ha den. '  Tillsist kommer han fram till att där finns dolda larm som ibland sätts igång igen. han avmagnitiserade jackan och jag kunde gå ut. Intersport blev den första och sista affären den dagen.

På kvällen blev det hem till Jim, lika trevligt som alltid :)

Igår var väl sådär, helt seg i huvudet, måste verkligen kolla synen. Skolan var väl okej. Hem och plugga, sen var den dagen slut. Träning blev det inte då mamma tycker att jag ska bli helt frisk innan jag börjar igen -.-

Idag börjde jag kvart över tio. Stämningen på skolan gjorde en deprimerad. Att se några av sina närmsta vänner må dåligt, det är fan inte lätt.

Konstruktions prov, gick bajs.

Ikväll blir det hem till Lillan, sen vet jag inte om jag drar hem till Jim eller om jag följer med dem till Bahnhof. Får sää.

puss

Kommentarer
Postat av: jonte

HAHAHAHAH skrattade ju knappt åt detta. Anex stöldgodset, det hade jag allt viljat se!!!

2008-12-13 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback