Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen börjar bra men sedan tappar du lite av inspirationen. God planering kan hjälpa en hel del.

Där ser man..


Känner att jag blivit riktigt inaktiv i bloggen, skit i de.
Helgen var helt perfekt underbar. I fredes var det bahnhof, hade så jäävla kul! Bästa på väldigt länge. 

Lördes kom min faster och Curt hit. Hon kallade mig slyna :D:D:D hehe...
Stack hem till Z och chillade sönnor med henne och ia. Krängde choklad och såååånt.

I söndes kom Nilsson hem (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K) ÄNTLIGEN. 
Hon kom hit vid tolv typ, fast jag hade somnat om då så hon väckte mig ;(
Vid fem blev det hem till Kochan och äta mat :D Ehm ja, anledningen var att hon fyllde år men jag stack dit bara för maten... 
Måde bajs på kvällen så stack hem vid nio, säng vid tio. Lyyyckat.

Nyår kommer bli bääääst!


En annan sak är ju att hm katalogen kom idag! :D
pank som man blir varje gång, men skit i de!

ciao!

You've been the only thing that's right in all I've done.


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Du bara svek från koch :''''/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback