do you remember the old times ?

idag är jag sjukilisjuk igen :(
får bli sova för det mesta idag,
mår sämre än igår så jag vettefan vad det är för något.

So prov imorgon iallafall, får se hur det går :/

Igårkväll snackade jag i telefon med kenthan typ länge.
du är bäst, bäst, bäst !
och jag har lovat dig, jag ska berätta det, men inte än. :)

min mage kurrar som fasen, men jag är inte hungrig.
Så nu ska jag nog dra mig till sängs igen,

detta får bli en sån lista jag ska göra varje dag, men jag ändrar den lite  :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: tjejerna och åter igen kenth. :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? nannade
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? satte mig vid datorn
Det sista du sa högt? mm, hejdå
Vad har du druckit idag? inte någonting
Vad var det senaste du åt? jag tror det var ett rån.
Vad var det senaste du köpte? jacka fortfarande,
Vad är det för väder hos dig just nu? jag vene, orkar inte vända mig.
Vad drömde du inatt? Jag drömde om spöken och att mina föräldrar gifte sig igen.
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida
Vad gör dig glad just nu? jag vet inte.
Vad ska du göra härnäst? soova !
Humör just nu: finns inget humör idag.
Kläder just nu: jogging ställ idag igen.
Musik just nu: britney ;D
Hur många kuddar sover du med: inatt sov jag med drei.
Vad längtar du mest efter just nu? sängen
Vad ska du göra idag? sova och pluggeliplugga
Vem tänker du på just nu? Gabbe, för jag snackar med henne :)
dagens citat: man förlorar inte allt förrän man själv säger förväl till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback