fall for you

The best thing about tonight's that we're not fighting.
It couldn't be that we have been this way before.

I know you don't think that I am trying.
I know you're wearing thin down to the core.

But hold your breath

Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind



usch, jag hatar att vara sjuk!
det är så tråkigt och det gör så ooont! :/
mat kan jag utesluta, dricka går om jag kämpar.
Men det känns inte som att det är värt det eftersom smärtan är stor.

halsfluss, det glömde jag säga, det är halsfluss.
Jag har haft det förr, men jag har aldrig varit så yr i huvudet av det.
Och jag har kunnat äta lite förr, det har inte varit såhär.

Nilssons tjejmiddag på fredag, missar jag den nu?
fan om jag gör det.

förövrigt ska jag inte göra ett skit idag,
och imorgon är det utvecklingssamtal klockan 8.
får pallra mig upp och dra dit.

ciao !

ge vänskap till många, kärlek till få
ge ditt hjärta till en, och inte till två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback