För en lång lång tid

Varför måste vi såra varandra?
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid ...


äntligen har Håkan kommit med en ny låt,
det är verkligen något speciellt med hans röst.

Skolan idag gick väldigt snabbt.
Hade hk, svenska, lunch, so, tyska, gympa och till sist matte.
jag måste verkligen komma ifatt på matten så jag förstår något :S
ah, skolan suger verkligen, jag vill inget heldre än att det ska vara påsklov,
eller varför inte sommarlov?

Men imorgon är det fredag och jag kan andas ut.
Ska bara skriva lite om medeltiden och plugga lite matte om det behövs nu i helgen.
Men fan vad skönt att påsklovet är så nära !

dagarna går för övrigt upp och ner, det är inte så lätt som alla tror.
jag vill bara växa upp, flytta hemifrån, träffa mr right,
skaffa jobb med hyffsad betalning samtidigt som jag pluggar till arkitekt.
Kanske gifta mig. Ow tänk när man får barn,
då är livet komplett, det är då man livet börjar.
Innan allt det där är livet bara en lek,
en lek som man tillsist tröttnar på.

Men den tiden kommer väl någongång, förhoppningsvis.

ciao!

Idag är dagen jag vill men inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback