Jag ska aldrig lämna dig

Men om du vägrar försöka, så kommer du ångra det.
Likt en sol i det mörka, så är jag för dig.
du måste bara ge mig en chans att få visa det

Då var det björket igår ja.
Var där med liz1an och päätra.
det var ganska kul, fast det är mini litet där.
Säger bara usch till alla blattar som drog i en, det var typ, äääckligt !

Det var en kille som satte sig på knäna framför lillan och sjöng till henne
när låten release me kom, haha så ruggigt kul, men hans kompis var äcklig ;D
Vi alla hittade våra Mc Dreamy, haha eller ja, iaf jag.
Men lillans kommentar ägde, fast den behöver vi inte ta här ;D

Kom hem vid typ tre, och dag blir det kalas hemma hos min syster i typ Mörarp.


image79  den är till nilsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback