never again

ah, jag vet inte vad jag ska säga.
fan helvetes jävla skit.
Vad gör jag för fel?
Ge mig svaret så ska jag fixa till det,  jag lovar, 
och sen kan allt jävla skit bara dra åt helvete, jag orkar inte med det.
det värsta är att detaljer inte finns att lämna ut, det funkar inte så.
h-h-helvete.

Familjemiddan idag var väl okej. God mat iallafall.

var ute i snön med Matilda innan idag.
ganska mysigt.

Nu ikväll var jag hemma hos ia.
Typ de flesta tjejerna var där + kenth, niclas och chrisse boy.
Jag och ia bakade kladdekaka. Blev ganska gott.
jag och kenthan hade typ gräddkrig så nu har jag grädde i håret :/

Danne tuffing var också med, han visade oss sina pistoler ;D
Sen så chansade han på att vi skulle se shrek så det gjorde vi.

Jag blev Shrek, Kenthan Fiona, Kochie Åsnan, Ange den där draken,
Chrisse blev kungen och Hansen pepparkaksgubben.

Sen var det snöbollskrig. Ia blev ganska mulad av typ alla? ;D
Tack för ikväll !

Mitt brännmärke som jag lyckades få igår innan ekebo från locktången är värsta stort
och rött nu och svider satan,  det är inte så värst snyggt heller.  :(
det går väl över.

ciao.

tagen idag,
image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback