Stay in the light.

Vicki har brännt ut Darkness falls.
Jag såg den hemma hos jim för ganska längesen med honom och Simon.
Fy fan vad äcklig den var.  Men jag var inte den enda som blev rädd ;D
Jag saknar den tiden,

Jag hoppar över träningen idag. Mår helt skit från träningen igår,
så jag ska försöka springa en runda istället.
Kändes verkligen som att jag skulle spy igår,
och den jävla astman, ah ! -.-
Fick ingen luft i hallen och fy fan vad ont det gjorde i hjärtat.
Som tur är så vet jag att smärtan gå över efter ett tag, men jag är trött på den.

Idag ska jag städa satan, sen ikväll vet jag inte om det blir björket :/
Alltid något som ska förstöra våra planer !
Men vädret kan vända, inte för att jag tror det just idag, men ändå.

Nej nu ska jag sluta skriva för jag måste städa,
käka frulle, välja kläder tills ikväll, sen är det dags att dra hem till nilsson.
Ska antagligen käka kina mat där, mums !

ciao!

jag tror att det är något,
och jag tror att det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback