Fredag

Kräftan 22/6-22/7

En perfekt dag för nöjen, dans, musik och humor.
Fast det kan hända att passionen får spela huvudrollen.

Nöjen har jag haft, det kan man lugnt säga.

Skulle upp halv åtta idag, blev kvart över. Gick upp och såg att det fakking snöat ute. Blev en jävla chock. INTE SNÖ NU. Hatar att det ska vara så kallt och äckligt. Visst snö kan vara mysigt när man sitter inne invirad i sitt täcke och bara ser hur snön lägger sig men att vara UTE i det, fy fan. 
Iallafall.
Skulle duscha så det fick gå snabbt. Men jag är inte någon människa som vet vad stress är för något så jag blev klar fem över nio då Nilsson redan kommit. Gick till bussen, fick typ springa sista biten för att vara säkra på att vi inte missade den. Väl i skolan, frusen och snöig, träffade jag Hannis pannis. Skolan är guldvärd med dig. Började med Si, som faktiskt är ganska kul nu förtiden. Sen hade vi Tord, alltid lika söt. Han gjorde en jävla massa saker idag som man inte kan sluta skratta åt nu efter när man bara tänker på det. Han kan verkligen få upp en kass dag.
Fick lunch en halvtimme tidigare, maten var dock si sådär, ska inte klaga idag för det såg normalt ut idag.
Sen bara fysik och matte. Hade även utvecklingssamtal grejs med Jan, gick ganska snabbt och allt var positivt :)
Fast det är ju jag, vad förväntar ni er?

Efter skolan tog jag och vick tåget till Hbg. Mötte upp Gabbe på knutan sen käkade vi på donken. Gick upp till söder, köpte julklapp till mig, ÄLSKAR DEN ! Sen hämtade vi biljetterna och köpte snacks och sen in till bion.
Blev som sagt twilight. SATANS BRA FILM. Ska lätt se den igen!

Kom hem och nu blir det bara spel med Jonte. Oth ikväll/natt.

ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback