Lördag

Dagen började runt åtta med att försöka ringa och väcka Jonte, tjooflax att jag lyckades. Jävlen hade mobilen på ljudlös. Ga upp efter ett tag och gick och duschade, käkade och sånt. Halv tio gick jag till Nilsson sen åkte vi till stationen. Tog tåget med koch och Petra till Lillans skola, var där och sååå. Donken på det och sen hem. Gick till simhallen och kollade herrarnas match, säger bara nummer 16; IDIOT, efter det vår egen. Jävla helvetes domjävlar! Blev 3-3 mot Burlöv. Åkte hem käkade.

Åkte hem till Jim & Kenth, var där ett tag sen kom Emil ochhämtade oss så jag och Jim åkte hem till Erik. Johan var redan där sen kom Fillefill. Det blev fifa och gh, dock inte för min del ;P
Blev hämtad typ runt tolv, helt trött i huvudet.

Min dag i korta drag.

ciao.

älska bilden
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback