sjuuukis

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för samarbete, affärer, möten och nya projekt.
Du inspirerar och du har massor av energi över.


Om jag inte varit sjuk ja !
-.-

3 dagen som jag är hemma.
det är så trååkigt!

Idag ska jag städa och göra lite matte.
wihoo på det :D

Inte ett skit som händer idag.
Jag är grymt sugen på att hitta på något men icke, jag är sjuk -.-

Skulle ha sån mat dag med klassen idag.
Käka på 21:an, MEN jag är sjuk.
Mitt fina underbara förslag och jag blir sjuk.

Ingen träning, ingen match för jag är sjuk.
Rädda mig någon.

Jag blir sur på dig för att du gör så mot henne.
Man gör inte så mot någon man sagt man älskar.
Älskar du någon beter du dig inte som ett svin mot personen.
Bete dig mänskligt för du gör bara rivmärken och de svider.
Om ditt mål är att få henne till att falla så kan du lägga av direkt.
Hon faller inte för hon står för stadigt.
Som sagt, du gör mig sur.

ciaaaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Jag får kännslan, av att henne är den här lilla tösen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback