nej, jag säger nej.

Kräftan 22/6-22/7

En spännande onsdag som framför allt handlar om dina passioner.
Du lär dig något nytt om dig själv.


Lärde mig nog att jag är trögare äb vad jag någonsin trott.


Jag vill helst gå och lägga mig runt tio ikväll.
Tyvärr kom jag nyss på att det är Grey's anatomy. MISSAT 20 MINUTER ! fan fan fan fan!
Hatar mig själv när jag glömmer sånt !

Hade sovmorgon imorse till 20 i tio. Skolan var okej. Gjorde cad provet idag, gick super bra enligt mig själv! :D
Slutade runt tre istället för 4.
Hanna följde med mig hem och vi pluggade och åt.
Helt underbar dag här hemma med dig ! hihi :*
Hon tog bussen vid halv åtta och sen gjorde jag ingenting.

Måste dock kolla igenom konstruktionen igen. Kunna alla fågor och mög. Ska komma i säng senast elva så jag inte försover mig. Men jag lär göra det ändå. Kanske ska gå upp lite tidigare imorgon, typ runt 7.
Eller halv kanske, så kan jag sega som fan på morgonen.
Hade verkligen varit underbart. Där tänker jag lite på JonteposarN som går upp sånt mega tidigt HAHA.

Nej nu ska jag ta en huvudvärkstablett för mitt lilla huvuuud!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback