You're here with me, it's like a dream

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen blir inte särskilt vardaglig.
Det handlar om möten, kontakter, nöjen och roliga händelser.

tjoflax.

Min morgon började fem över halv åtta. Tvingade upp mig själv från min älskade säng. Blev chill kläder, orkade inte med något annat. Jeans är fan inte skönt att ha på sig ;<  Nilsson kom tidigt så hon fick kolla på när jag käkade frukost, säkert en upplevelse hon kommer minnas länge. Mamma skjutsade oss till skolan, de e naaajs.

Matte första lektionen, blöö. Sen svenska och engelska med Hilde. Ska ha sago tema på svenskan nu så vi ska läsa sagoböcker ;D just like old school, 9d2 <3
Saknar den klassen som sööören faktiskt.
Lunchen idag i skolan var ÄCKLIG. Jävla bajs mat vi får.
Hade data och sen bild. Bilden kan ju ta sig någonstans.

Idag haglade det också, men jag och Sophie ville gärna tro att det var snö så vi sprang ut. Fast sen var det jävla hagel och då var det inte lika kul längre!

En annan rolig sak är ju om den här 15-åriga killen som kolappsade efter 24 timmars seplade av wow.
HAHA, klenis ! 


''En 15-årig pojke i Halland fördes till sjukhus efter att ha suttit ett dygn framför nya World of Warcraft.
Mat- och sömnbristen framför datorn ledde till att han fick krampanfall. Nu varnar hans pappa andra.

- Jag vill varna andra ungdomar och föräldrar, säger pappan till Kvällsposten.

Pojken och hans sex kompisar träffades på lördagskvällen för att spela det nysläppta Wrath of the Lich King.
Under ett dygn blev det bara två timmars sömn och en mindre frukost framför datorn.
Vid 14-tiden på söndagen kollapsade pojken. ''

Kan inte sluta skratta åt det! Helt jävla sjukt! Han hade sovit två timmar och hade ätit lite frukost. Det kan man klara sig på om du bara sitter still. HAHA

Nej nu ska jag laga mat till min pappa!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback