Are we getting closer, or are we just getting more lost?

Kräftan 22/6-22/7

Du har svårt att hålla tand för tunga, något som ger en del positiva effekter men också vissa negativa.

kan stämma ganska bra.
Lite läskigt att horoskop stämmer in på en själv varje dag.

Okej, då är det tisdag.
Inte mycket som hänt idag.

Gick upp halv 8, dumt nog. Jag hatar att jag inte går upp tidigare.
Bara för det ska jag gå upp tidigare imorgon, men det kommer inte bli så ändå.
Skolan var väl okej som vanligt. Slutade dock ca 1½ timme tidigare pga att Mona, vår nk lärare, var sjuk :)
veckans värsta lektion och vi slapp den igen, wihoo !

Har haft huvudvärk hela dagen, men det får jag stå ut med.

Är lite back i matten och fysikskit på fredag. KILL ME.
Snart lov iallafall :)  jag älskar loven. meeeow.

Snart ska jag till träningen, har ca 7 minuter på mig innan jag måste byta om.
Pappa kör ner mig sen som vanligt vilket är görre.

I helgen ska det lätt festas, kanske med klassen.
Det tycker iallafall jag och andOrs :D
Den filuren klippte sig förresten idag, snaaajs blev det ;D

iallafall,
nu har jag inte en aning om vad jag ska skriva mer så nu säger jag hejdå!


A hero of war, yeah that's what I'll be.
And when I come home they'll be damn proud of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback