Det är aldrig kört.

Kräftan 22/6-22/7

Gott om energi har du men det är svårt att välja rätt mål.
Risken finns att du blir rätt frustrerad



Någon jävel ringde vid 8.
när jag väl svarar (eftersom hon aldrig gav upp) svarar personen,
'jag har nog ringt fel.'
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! cpcpcpcp
-.-

Fint väder ute idag, så jag ska definitivt ut och springa.
Blir nog nu på förmiddan så jag kan dra till Perssons runt 2.

Idag ska jag och mamma åka och kolla på akvarium, weei,
Inte för att jag vet hur några fiskjävlar kan bli en måns men det är bättre än inget antar jag.
Det bästa just nu är att man kan stänga dörren på mitt rum,
jag kan fylla min fotölj med kläder,
inget gnäll på kvällarna att jag ska sova,
yes, han kom alltid till datorn vid 10 halv 11 och gnällde och slutade inte förrän jag lämnade den.
haha sjuk katt egentligen.
Men det är ganska tomt, han tog ganska mycket plats, och satan vad han alltid hördes.

Ikväll kommer bli kuuuul.
mahaaa, hoppas inte att du kommer ;*

Nej, nu blir det frulle,
PUSSHAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback