ett inget.

Första dagen på lovet.
Gick upp vid tio, väla klockan 11.
Övningskörde dit, HAHA.

Köpte inte ett skit idag. Nog första gången i mitt liv.
Provade dock jackan som jag ska få av mutter.
DEN ÄR NAJS.

Vickan köpte en likadan kofta som jag har för hon är sååå wannabe.
Sen kollade jag på fiskar, och nu vet jag vad jag vill ha för några.

Blev familia, provade skor och sånt som jag ska köpa när mamma är med.
Jag köpa, hon betala.
HAHA, utnyttjarN nummer 1 ;D

Körde hem, spelade singstar med snorungen.
jag vann (H)

Ska snart ner och äta mat hos karro,
sen hem till Z och spela brännboll med henne och sepet <3

Ni som vill kan ju höra av er om det händer något kul :D

ciao!

trött på lögner, trött dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback