I hate this part.

okej, torsdag igen.
snart fredag, skööönt.

Får bli en kort blogg idag.

Glömde gympakläder idag, wiihoo -.-
jag gillar gympa, faktiskt.
Tur att vi hade planering idag, för annars hade det blivit mer cuut.

Har skit ont i benen idag,
någon jävla växtvärk eller något, för ansträngt mig har jag inte gjort.
Vaknade även av en massa kramper i benen, HAHA, helt sjukt.

Efter skolan stack jag hem till Matilda, hon fyller år idag :)
Där var litta folk och vi alla käkade mat och var glada.
Spelade gh och sen när alla gått blev det vårt efterlängtade tjejsnack.
Längesen sen sist, men jag älskar det verkligen.

Iallafall,
mamma hämtade mig och nu 22:45 känner jag att jag måste duscha för att komma i säng i tid.
Skippar min sovmorgon imorgon för älskade ida persson.
Ska hjälpa henne med hennes matte för hon har prov.
känner mig såååå snäll! 

Blev ganska mycket iallafall, typiskt.

mamma har tvättat mina älskade shorts så nu kan ja sova gott igen.

ciiiao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback