I love the time and in between.

Kräftan 22/6-22/7

En småsak retar gallfeber på dig och stör dig under en stor del av måndagen.
I övrigt en bra dag dock.


Så sant som det står.
Men om måndagen kommer bli bra, det får vi se.



Iallafall, måndag igen.
Snart fredag.
Idag orkade jag knappt gå upp ur sängen.  Så seeegt.
Skolan är okej, min klass är underbar men orken finns inte där.
Tröttheten springer ifatt mig och ändå har jag inte gjort ett skit i helgen.

Jag vet inte alls var jag står längre.
Jag är inte en människa med 'båda fötterna på jorden'.
Jag är nog för osäker för att kunna vara den personen.
But just smile my friend.

Denna veckan kommer vara jobbig.
Tisdag,
ha läst 17 sidor svenska
Nk uppgift.
3 sidor matte
Onsdag
Klar med gympa uppgift
Engelska arbetet klart
Torsdag
data uppgift
Fredag
fysikprov

Snacka om att jag kommer att vara döööd.

Måste plugga nu!

- Höstlov om 11 dagar
- Julafton om 72 dagar 
- Nyårsafton om 78 dagar


Kommentarer
Postat av: petra

bara 72 dagar :o :D

2008-10-15 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback