I wanna start I fight.

Okaj, dagen nu dåårå, eller ja, kvällen.

Matilda hittade Antes tyngdvikter så hon var i full gång med att 'träna' innan.

FÖRJÄVLA KUL.

Hon satte även en kudde på magen för att det inte skulle göra för ont om hon fick den i magen.

HAHAHA !

För söt unge, men fy fan vad jobbig hon kan vara !

Trotsåldern till max just nu, dampet höjs hela tiden på henne.


Iallafall,

käkade fläskfilé, potatis i ugnen & beasås hemma hos karro.
Stackarn är förresten sjuk, så på egen risk att äta ;D
Efter maten cyklade jag till Z.
Sepet (nilsson) var där.

Vi typ kollade tv. No lifers :D
Nisse stack vid typ 10 sen plågades jag med att vara själv med z  :/
Inte lätt alltså.
Hon har ju sin lilla lover som hon pratar om HELA tiden ;D haha

Blev hämtad vid töjp kvart i 2, eller ja man ska ju ställa om klockorna så vafan orkar inte räkna ut tiden.
På tal om det, imorgon/inatt ska man typ göra det.
Ställa om klockorna alltså.
En timme bak.
När jag var liten (mindre) lärde jag mig att det var en timme fram på våren,
ni vet vår på engelska 'spring' är typ framåt ;D
klå det :D

Nej match imorgon!
ska söööööe gott nu :D

ciao!


Kräftan 22/6-22/7

Du behöver en hel del utrymme för att må bra, just nu tål du inte att andra lägger sig i dina funderingar.

så sant så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback