I've got to be honest, I'm terrified to fly blind.

Kräftan 22/6-22/7

Mest handlar det om kärlek, romantik och varma familjeband.
Torsdagen ser ut att bli riktigt njutbar.


Så var det inte alls idag.
Kärlek och romantik, HAHA.
varma familjeband, javisst, positivt i huset idag.

Iallfall.
Denna dagen har varit väldigt stressig på något sätt.
Inte ytligt, men inne i mitt huvud.

Jag hatar stress, jag utför inte stress om jag inte bara måååste.
Jag är nästan alltid sist, för det är skönt att ta det lugnt.
Dålig vana.
Därför blir det så jävla mycket jobbigare när jag har press på mig,
att jag måste klara av något som jag känner att jag inte har tiden att klara av det på.
Då sätter det snurr i mitt huvud.
jag klarar inte av det!

Sak på sak på sak, skönt att det är fredag imorgon!

annars var väl dagen hyffad, man ska inte klaga har jag hört.
Men vafan,

Träningen gick skit, helt snurrig i huvudet.
Ont i knäet, så det kan ju dra åt helvete.

Men iallafall, fredag imorgon, glada miner.


satan vad jag saknar det, dig och allt där emellan.


The distance is spanned between you and I
Can I see you tonight?
When the pen in our hands and our best laid plans
Will stand alone on our side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback