jag har försökt att tänka bort dig på alla möjliga sätt.

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för kärlek, bra dag för sport, och även på andra sätt en riktigt angenäm söndag att njuta av.

Kärlek, det stämde inte alls där.
Det var en bra dag för sport, vann trots allt med 8-3 :)
men att njuta av söndagar, glööm.

Gabbe kom hit en runda nu ikväll,
jag körde till storan med henne och vick.
gick faktikst bra! :D

Måndag imorgon, usch fy blää.
Jag hatar måndagar.
h-a-t-a-r.
Snart fredag, snart höstlov.

Hinner inte med det jag vill.
Men det är väl så det ska vara, right?

Jag ska klara av det här, jag ska bevisa att jag kan.
Jag vill verkligen detta, men det är så svårt när jag inte vill visa det.
Det verkar så lätt. Alltihop.
Men jag har insett en sak, jag gör allt så mycket svårare själv.


Nej nu måste jag sova.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback