my getaway

okej, allt är väldigt annorlunda, det kan ni inte säga emot.

Denna veckan har varit mer eller mindre väldigt underlig.
Jag kan inte förklara i ord, men ni har säkert också känt av det.

Jag har fått något dille på att jag ska läsa mitt horoskop,
så nu i veckan när jag läste i mitt horoskop stod det att jag skulle få lycka.
Var är lyckan någonstans då?

Idag var det

Kräftan 22/6-22/7

Det bästa med just den här delen av hösten är att den går över.
Visserligen får du mycket gjort, men inte utan konflikter och krångel.
Du har ingen tur med det praktiska heller utan förseningar och trassel hör till vardagen.
Trist, men detta är inget som du inte hanterar.

Det läskiga är att de för det mesta stämmer.
Mycket konstigt nu och sen är jag alltid.

Förr önskade jag mig också alltid något när klockan var 22:22,
ni vet sånt som man bara måste göra just  för att.
Men det har jag lagt av med, önskningar går aldrig i uppfyllelse.
Trist men sant.

Nej nu ska jag städa, mamma och pappa kommer hem imorgon!

ciaao!

Jag är glad för din skull, verkligen.
Du förtjänar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback