ord.

inte hunnit skriva sen i torsdags.
I fredags avlivade vi måns, och det är så tomt här hemma.
Lördags var det laserdome och sen fest.
Idag bara plugg.

Jag vet inte alls var jag ska börja egentligen.
De senaste veckorna har varit jobbiga.
Riktigt jobbiga.
Alla säger att jag måste öppna upp mig.
Well, nu gör jag det.

Visst, saker har varit bra, men det mesta är ändå negativt.
Känslan inom mig som säger mig att jag inte duger.
vad det än är.

Det som river mest inom mig kan jag inte ta upp här.
Det blir så fel då.

Men hur du kunde göra sådär, lura mig.
Ja, jag känner mig grundlurad.
Hur jag kunde gå på det förstår jag inte.
Det finns så mycket som jag vill säga till dig,
så mycket som jag vill fråga dig.
Dina svar hade varit bra.
Damn, jag tycker verkligen om dig.


Och den andra du.
Jag förstår inte hur fan du kan göra såhär mot alla,
mot mig, och mot dig själv. Hur tänker du?
det känns och det gör ont.


Ibland önskar jag verkligen att jag var i dina skor.
Jag hade varit så lycklig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback