This is the life.

HELT SLUT I KROPPEN.
inte gjort ett skit, och det känns förjävligt.
Min astma, släng dig i väggen.
Orkar inte med den jävla skit saken så nu lägger jag ut den på blocket.

Matchen gick för min del åt helvete pga sepe astman.
Förlorade med 5-9.
suug.

Iallafall,
Åkte med älskade familjen persson både dit och hem.
Ska nog hälsa på där imorgon för att träffa han där killen vad han nu hette ;D
Så jag ska snart ringa Ida så jag kan bjuda in mig själv :)

Imorgon blir det feeeeeeeeeeest.
Härligt.

På tisdag ska jag till väla med mamma :D
'tjejdag' mohahaaaa.
löööve.

Iallafall, nu är det höst. Jag gillar hösten för då kan man ha varma kläder utan att se hur dum ut som helst.
Jag älskar varma kläder för er som inte visste det.
Och mitt vintertäcke som jag har till sommartäcke kan nog känna sig jävligt älskat för det är det bästa jag har.
Det lämnar mig aldrig.

Har förresten beställt sånt grejs så jag får Sex and the city filmen på köpet.
Den är såå jävla bra.
Jag gillar mitt csn-kort. meeow.

Planering för vecka 44.
Måndag,
Till Perssons, springa, fest.
Tisdag,
 Väla, träning.
Onsdag
Inte en aning, springa
Torsdag
Träning
Fredag,
Springa, bahnhof
Lördag
springa, björket
Söndag,
match.

Träffa tjejerna på några dagar,
Umgås med Jim är ett måste.
Kanske en runda till Bårslöv.
Hälsa på Fillefill.

ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback