I hope that you come back to me.

Jag har inte en enda aning om vad du begär från mig, men seriöst, det går inte ihop längre.
Jag klarar inte av att se dig på samma sätt längre.
Inget illa menat, men så är läget.
Hur du kan få för dig något sånt och att jag sen ska acceptera det, det kan du glömma.

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen handlar mest om det praktiska, om besparingar eller investeringar och om framtida jobb.

-

Trött, trött, trött.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min trötthet.
Snart lov iallafall. SKÖNT.

Hade engelska redovisning idag, gick väl hyffsat.
Ska inte klaga på det.

Jag kan inte påstå att jag är alltför positiv idag, verkligen inte. Jag vet inte alls vad jag ska säga för att ni inte ska missförstå mig, men AH, jag kan inte säga mina tankar här. Inte fullt ut.
Visst, folk har det värre än mig, men det är inte det. Jag är förbannad och jag vet inte hur jag ska ta ut min negativa energi. Vad det är kan jag inte heller säga, för nej, det går inte. Kändes lönt att jag ens drog upp det.
Nej.

Så mycket i tankarna, det går inte ihop längre.
Jag behöver dig mer än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback