...

Kräftan 22/6-22/7

En mysig torsdag om du slipper ha för många människor omkring dig. Du föredrar intima sällskap



Ingen bra dag alls.
verkligen inte.
Jag gräver ner mig allt det negativa.
Allt det där jag ville men aldrig gjorde eller fick.

var på familia med mamma och emelie.
Köpte lite fiskar och sånt där.
Kändes underbart att umgås med emelie igen, var ett tag sen.

Emelie och jag kollade på hancock och fixade fiskarna typ i evigheter.
HAHA, satan vad det tog tid!
Hon döpte även alla mina småfiskar till Kurt :)

Lagade lite mat innan.
Drack en liter mjölk till det så nu har jag lite ont i magen :/
ska ner till syster sen.

Blir ny mobil nästa vecka, ÄNTLIGEN.

Maybe I was naive,
got lost in your eyes and never really had a chance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback