Where do you go when you're lonely?

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen börjar på fel fot men utvecklas åt rätt håll.
Goda chanser till en riktigt fin och mysig kväll.


Min morgon var förjäävlig. Försov mig igen vilket jag inte skulle gjort.
Skulle upp tidigt hade jag för mig, men icke !
Men det blev bättre, och jag hoppas nu på en mysik kväll då!


snart november.
Bara jag som ser fram emot kenths och bulles fest?

iallafall,
Rolfie är en lärare som jag inte alls gillar.
Fattar inte så jävla mycket i fysiken,
men det jag fattar kan jag iallafall utantill.


Pluggade litta innan, men jag orkade inte mer så jag satte mig här.
Kanske lite dumt men skit samma.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Slutade två vilket var skönt.

I helgen vet jag inte vad som händer,
vill iallafall träffa jim,  festa och umgås med ALLA tjejerna.
ska även kolla matchen.
Kanske en runda hos fillefill.
:)

Nu är det slut för denna gången!

ciaao

det var så bra.
allt var så bra.
det förstördes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback