Söndag

Inte orkat skriva denna veckan så det får bli nu.

I måndes minns jag inte alls vad jag gjorde.
I tisdags var det skola och träning.
I onsdags skola och på kvällen kom Jim.
I torsdags skola och träning.
I fredes bahnhof med tjejerna och Soph.
Hade en riktigt kul kväll :)
Igår fyllde Gabbe 25 så det var kalas för henne.
Jim följde med dit och sen hem.
Gh hos Karro och Matte till fyra sen hem och söe.
Vaknade vid nio imorse, käkade lite frulle sen gick jag och la mig igen och sov.
Vi vaknade väl vid tolv-ett något, käkade mat och sen blev det slagge.
Blåslagen hela jag.
han åkte till träningen vid fyra och sen chillade jag hos Karro.
Pizza där och nu hemma och ska kolla oth.

Min vecka.

tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback