Fredag

Denna veckan har sugit.
Inte alls varit på humör och det kan jag iallafall inte skylla mig själv för.

Igår badade vi i skolan. Det sög.
fast vi slapp killarana iallafall, något positivt.
Åkte hem till Jim efter skolan och sov.
Vaknade, åt, tv och sen sov jag igen.

Imorse väcktes vi en timme för tidigt men sega som vi är höll vi ändå på att missa bussen.
Skolan sög.
Gick vid tolv för att ta bussen till väla.
Där väntade systrarna Petersson som jag inte träffat på två år !
Hade så jävla roligt så det finns inte.
Så efterblivna som vi tre är tillsammans tar fan priset ;p

Åkte hem vid fyra dvs, hemma fem.
Käkade och sånt sen åkte jag till Karlssons.
Kollade så ska det låta och singing bee och hade mys.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback