2010

nytt år, nya möjligheter. eller?

jag vet faktiskt inte var jag ska börja,
2009 var jobbigt, riktigt jobbigt.
det fanns stunder jag ville vara osynlig och stunder jag ville försvinna helt.
mestadelen var det sista.
Det är i sånna lägen man får uppskatta det lilla man fått och ta vara på små saker,
även fast att det är tufft.

Det har funnits stunder då jag varit världens lyckligaste,
även om dem inte varat så länge.
Det har funnits studer då jag känt att jag klarat av allt,
men även då jag känt mig som sämst.

Om man skulle lägga mitt år på en våg skulle det negativa åka ner i botten direkt.
glada stunder har varit få, de jobbiga desto fler.

Men det är då man får försöka se allt från den ljusa sidan,
nu är det ett nytt år, nya tag.

2010 - nytt år, nya löften, nya svek.
inga konstigheter alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback