3 april

Igår hade vi studentmiddag på wallmans.
trääävlans.

Jag och Jim drog tillbaka till Stisse ganska tidigt, Elin hade fest där. Varade kanske inte superlänge direkt.

Imorse åkte Jimsan till Klövsjö :( en HEL vecka utan honom, vi har inte varit ifrån varandra så länge haha! Tror faktikst inte jag sovit i min egen säng en hel vecka på typ 1-2 år?
sjuuuukt.
Vet dock inte vem som kommer tycka denna veckan är jobbigast, haha!

Anyway
Om ca 2 veckor ska vi till Lalandia (!)
och har jag hittat bikini? ...............
DÖÖÖÖD ÅT DET. Har lite smått panik, men det LÖSER SIG. (hoppas jag)

Har även gjort ett strikt schema inför Lalandia, haha! behövs kan jag säga! Nej nu ska jag måla klart mina naglar och sen väntar nog min säng!

Pussisssss
 


Kommentarer
Postat av: MaddeP

jag vet hur du känner, min kära pojkvän åkte till norge och va där i tre veckor....

2011-04-04 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback