4 april

En dag utan jim so far, och jag lever fortfarande! haha
Funderar på att fylla ut den tid som jag umgås med honom på träning.
Dvs, det blir MYCKET träning. Får se hur det blir eller om jag tillsist kommer lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv haha!

Idag är det iallafall måndag. jag har SJU skoldagar kvar i skolan innan 1½ veckas lov. SHOHOOOOO!!!!!!
Längtar jag eller?

För övrigt hämtade jag precis mina nya VITA converse. Behövdes kan jag säga. Ni som sett bilden på fb vet hur de andra såg ut och de tvättade jag förra veckan, heeelt sönder och bruna. hahah! 
Just i denna stund sitter jag och skriver ner vad jag önskar mig till studenten! skit svårt, men ändå ganska kul! Längtar som fasiken!

Om ca 30 minuter kommer lillan hit och hämtar mig, träning som gäller.
1 timmed gym och 750 m simning. (y) DOKTIGA

Väldigt intressant dag jag har, jag skulle aldrig läst mitt ordbajs om jag var er, haha!

POSS



Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojade bara"
Lite kunskap bakom "jag vet inte"
Lite känslor bakom "jag bryr mig inte"
Och lite smärta bakom "det är lugnt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback